czwartek, 8 grudnia 2016

Tropikalne smoothie z kawą Inką

     Szczerze mówiąc pierwszy raz połączyłam kawę Inkę z owocami. Takie zestawienie okazało się tak pyszne że musiałam je powtórzyć dla innych członków rodziny :) Dziękuję Ince za to że poszerzyła moje spojrzenie na kawę :) Sama kawa wzbogacona jest magnezem, czyli sama w sobie jest bardzo zdrowa :) Moje smoothie nie zawiera żadnego środka słodzącego oprócz owoców, zabielane jest mlekiem kokosowym,a dodatkowymi, pożywnymi składnikami są płatki owsiane i chia. Pyszne, stawiające na nogi śniadanie :) Przedstawiam swoje 2 wersje podania tej samej kawy, zwyczajne i bardziej dekoracyjne :)



2 łyżeczki kawy Inka Magne
1/4 szklanki gorącej wody
1/2 szklanki mleka kokosowego
1 mały banan
1/2 owocu kaki
1 łyżka płatków owsianych
1 łyżeczka chia

Banan, kaki i płatki owsiane zmiksować blenderem. Dodać mleko kokosowe, wymieszać.
Kawę Inkę zaparzyć w 1/4 szklanki gorącej wody, ostudzić. Wlać do owocowej mieszanki, wymieszać.
Gotową kawę przelać do szklanki, posypać po wierzchu chia.
Jeśli chcemy podać w bardziej dekoracyjny sposób należy ok. 1/3 banana pokroić w cienkie plasterki i przykleić je na boki suchej szklanki a potem zalać kawą i posypać po wierzchu chia.

Łączy przyjemne z naturalnym

2 komentarze:

  1. Z chęcią posiedziałabym z Tobą przy tej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z chęcią dołączyłabym do Was i do tej pysznej kawusi : )

    OdpowiedzUsuń