sobota, 28 czerwca 2014

Chrupiące gofry z jagodami

     Nietypowe gofry, pieczone razem z jagodami. Ciasto jest dość gęste, po upieczeniu są miękkie ale w czasie stygnięcia stają się sztywne i chrupiące, czyli odwrotnie niż w tradycyjnych gofrach :) Inspirację zaczerpnęłam stąd , choć rozrzedziłam ciasto mlekiem i zrezygnowałam z lukru bo gofry i tak są bardzo słodkie :) 

1/2 szklanki masła (120 g)
3/4 szklanki cukru 

1 jajko
1 1/4 szklanki mąki 

1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki jagód


Masło roztopić, ostudzić. Dodać  cukier, jajko,mąkę, sodę i mleko, zmiksować. Dodać jagody, wymieszać łyżką. Ciasto jest dość gęste.Piec gofry. Po wyjęciu są miękkie ale w miarę stygnięcia stają się chrupiące.


5 komentarzy:

  1. aaaa!! z borówkami w środku jeszcze nie jadłam :)
    booskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudownie! *.*
    Idealnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! aż zgłodniałam od patrzenia na te pyszne gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu musza smakowac wysmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rozsmakowałam się w gofrach, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń