poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Naleśniki z proszkiem budyniowym

     Czekoladowe naleśniki, niezwykłe przez dodanie do ciasta proszku budyniowego. Dzięki temu zyskują pyszny, ciekawy, budyniowy smak i elastyczność. Można ciasto dowolnie modyfikować dając różne smaki budyniu. Argumentem potwierdzającym, że są naprawdę bardzo smaczne może będzie to, że robiłam je dwa dni po kolei :) Podawałam je z serkiem owocowym Almette i malinami oraz z dżemem czereśniowym. Inspiracją dla mnie był przepis znaleziony tutaj który trochę zmieniłam.


Wychodzi ok. 8-9 naleśników:
100 g mąki pszennej
1/2 opakowania budyniu czekoladowego
1 szklanka mleka
2 jajka
2 łyżki oleju
1 łyżka cukru
2 łyżki czekolady w proszku (ewentualnie 2 łyżki słodzonego kakao w proszku lub 1 łyżka kakao i 1 łyżka cukru)
 
Wszystkie składniki umieścić w misce, zmiksować. Odstawić na ok. 15 minut. Smażyć naleśniki. Podawać z dowolnymi dodatkami.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam budyniowe naleśniki, a nie robiłam ich całe wieki! Och, muszę je powtórzyć. Dziękuję za apetyczną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie robiłam takich jeszcze, kolejny przepis do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym , ale jeszcze nie próbowałam. Ten post sprawił, że następne naleśniki, będą miały taką wersję, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na naleśniki:) wyglądają kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na urozmaicenie naleśniczków :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :))Wyglądają smakowicie i kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :))Wyglądają smakowicie i kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ile bym dała za takiego naleśnika na śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń