niedziela, 26 maja 2013

Czekoladowe serce na Dzień Matki

     Muszę się pochwalić co dzisiaj dostałam od mojej Córci. Własnoręcznie zrobiła czekoladowe serce z roztopionej przez siebie czekolady, posypała je płatkami migdałowymi a brzegi obłożyła skórką pomarańczową. Co najlepsze sama też zrobiła lukier cytrynowy (bez przepisu, a wyszedł świetny) i polała nim płatki migdałowe. Serce wstawiła do zamrażarki, potem opakowała w folię i przewiązała czerwoną wstążką. Ma niecałe 12 lat! Chyba oddam jej prowadzenie bloga :)

  

14 komentarzy:

  1. Ładne serduszko,z pewnością byłaś ucieszona.Uważaj na konkurencję,bo zdolna córka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Zdolna córeczka! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze:-) Widać, że córka odziedziczyła talent po mamie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladowe serce z serca:) piękny, słodki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę mamie ! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy może być coś piękniejszego?
    Przez żołądek do serca !
    Piękny gest !

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce jest prześliczne! ; )
    Świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero wczoraj skosztowałam serca, wcześniej musiałam nacieszyć oczy :) Jest pyszne! Okazało się, że czekoladę, po rozpuszczeniu Córcia wymieszała z bakaliami! Jeszcze jedną niespodzianką było to, że czekolada świetnie komponuje się z cytrynowym lukrem, mi to do głowy nie przyszło :)

    OdpowiedzUsuń